Leta i den här bloggen

torsdag 12 augusti 2010

Grattis, älskling!

Nästan nyss hem kommen. Har hunnit att kolla på ett hemskt avsnitt av 0ne Tree Hill. Fan, tårarana bara rann ju!

Har varit hos Älsklingen sen igår eftersom han fyllde år då. Kom dit blev bjuden på tårta sen så tog vi det lugnt mest hela dagen tills Uffe kom hem. Då grillade vi och åt jätte god middag. Sen var jag bara så jävla trött för jag hade ätit så mycket, haha. Men sen så blev det lite "tårtkalas" haha då hans kompisar kom och åt tårta. Sen blev det att vi drog ut med dom resten av kvällen. :) Spela basket och åkte moppe, typ. :)
Sen vare hem och krypa ner i sängen bredvid världensbästa! Det är alltid lika underbart att ha en som håller om en när man är iskall. Tack för att du gjorde mig varm hjärtat<3

Sen idag har vi väl inte gjort för mycket faktiskt. Bara tagit det lugnt! Haha, älsklingen fick väcka mig när jag hade somnat och fråga om jag skulle åka med Lisa till stan istället för bussen vilket jag kunde göra eftersom jag har spenderat rätt mycket pengar på buss mellan älsklingen och stan så det var bara att slänga ihop sakerna och åka. Haha, höll på att somna i bilen eftersom han hade fått väckt mig. (a)

Nej nu hörs vi ngt senare / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar