Leta i den här bloggen

måndag 30 augusti 2010

Måndag

Nyss hemkommen från skolan, skiit vad långa dagarna blir. Är ju van att komma hem halv 4 och så kollar man på klockan och ser man att klockan är halv 6 ? Jaduu, det blir väldigt konstigt. Ska försöka balansera upp detta på något sätt. Men det återstår att se hur det blir efter jakten och det är slut.

Nu till dagen, vaknade en timme tidigare än vad jag egentligen behövde och var pigg så jag smög mig upp och plattade håret men sen när jag kom ner så var gos vaken men han låg och drog sig tills jag sminkat klart mig då han gick och duscha. :) Sen blev det frukost och fördriva tid. Träffade upp Nataliie på stan innan för att köpa en datormus. Köpte än bärbar då det känns väldigt skönt att ha på skolan och så. Eftersom det ändå är en massa sladdar och sånt överallt. Och Nateliie köpte en jätte fin jacka. Avis (a) Och där träffade jag min saknade och älskade Emma! :D Åååh, vad kul det var att träffa henne! Ska åka till henne imorgon efter skolan och sen börjar min efterlängtade dans. Kommer vara död på onsdag eftersom vi har idrott imorgon på skolan med, fyfan. ;o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar