Leta i den här bloggen

söndag 22 augusti 2010

Beställt kort

Nu var första säsongen av One Tree Hill. Buhu, som Henke brukar säga. Men jag överlever nog ska vi se. :) Har beställt 100 gratis kort från http://www.fujidirekt.se/ . Det får du som "start paket" men sen kostar ett kort 0.75 öre så det är inte dyrt alls! Här i Östersund om du ska gå och framkalla så ska det tydligen kosta upp mot 2 kr.. Så jag tipsar denna hemsidan! Jag kommer iallafall att använda mig av den. Så nu kommer det ta mellan 2-5 dagar innan jag får dom och då ska jag göra mitt eget fottoalbum. Det ska bli kul. För det är roligare att sitta och kolla på bilder från ett album än p åen dator. Så såfort jag har varit ut och gjort något "speciellt" så kommer jag nog framkalla. :)

Menmen, nu till rutinerna. Har satt klockan på kvart över 6 imorgon så att jag inte sa glömma det eftersom skolan börjar imorgon. Är faktiskt lite små nervös kan jag ju säga. Få ny klass och så. Men är glad att det ändå går så pass många som jag känner där. :) Så jag överlever nog. Ska bli skönt att komma in i rutinerna igen. För nu den senaste veckan känns det som man bara har gått och väntat och inte gjort någonting vettigt ? Men jag lär säkert ångra mig efter att det har gått någon månad. ;p haha. Men blir nog inte lika skolless lika snabbt nu eftersom det är en ny skola och nya saker. Och inte som på Treälven där man gjorde samma saker hela tiden.. Tycker synd om dom som ska gå kvar där, haha! Men ska iallafall dit och säga hej till min saknade Helen! Har inte träffat henne på hela sommaren och det var ju hon som gjorde leendet i mentorsgruppen iaf. Goare människa får man leta. :) Sen måste jag ju ändå vänta i Lit en timme så varför inte säga hej? :)

Naae, nu tror jag att det blir duschen och fräscha upp sig. Blir nog ansiktsmask och lite smått och gott. Får se hur mycket jag orkar, haha ;p

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar