Leta i den här bloggen

tisdag 17 augusti 2010

Solen skiner och livet leker, y e a h. Det enda som är så synd är att det faktiskt inte är så varmt även om det är sol och bli himmel. Är det för att det börjar gå mot höst kanske? Jag vet faktiskt inte. Men det är iallafall lite tråkigt att man inte kan ligga i solstolen längre än några minuter innan man börjar frysa. Inte riktigt helt okej enligt mig. Så just nu sitter jag och håller på att brinner upp på altanen istället. Tror jag ska gå och hämta mig en goströja och gå och kolla hur det går för grabbarna med bilen. Robins lilla golf som dom håller på med dag ut och dag in, haha. Dock så är det Nicke och Robin som är där nu. Han lejjer lillebror till att städa ;)

Robin " Ska du hjälpa mig med bilen Nicke? :)"
Nicke "JAAA!!!!"
Jag " Ska du skruva med storebror? :)"
Nicke "Naaaeee, njaaa, naaaee. Inte skruva, det kan jag inte! :o"
Jag *skrattar*
Robin "neje, vi ska tvätta bilen"
Nicke "JAAA!!"

Haha, jaa man kan ju vara så glad för att städa med ;) Det är ju bara till Robins fördel, juh.

Dagens planer är att gos kommer hit. Sen vet jag inte riktigt med vad vi ska hitta på. Kanske åka ner till sjön en väng eller nått? :) Jaa, vem vet. Det blir ändå aldrig som man har planerat så varför planera? haha. För er som känner mig så skulle jag aldrig göra så, hehe. Jag hatar att verkligen inte veta vad jag ska göra eller när. Jag kan kliva upp på morgonen och planera dagen. Ibland är jag planlös för jag tänker att det kan vara skönt att inte göra ngt en dag. Men det ändras oftast ändå. :) Men om jag ska arrangera något så vill jag göra det ordentligt så att man inte kommer dit och säger "jag vet inte" det är inte så kul. :)

Aja, nu ska jag ut en sväng. :) / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar