Leta i den här bloggen

tisdag 24 augusti 2010

Första och Andra skoldagen.

Andra dagen i skolan och alla är fortfarande lika tysta. Hell yeah! Jag hoppas fan att alla börjar prata snart, haha. Jag och Linda sitter och pratar och alla andra sitter typ tyst. Jag vet inte riktigt om det är så okej ? ;D haha. Att det var så igår var ju inte så konstigt med tanke på att det var första dagen och så. Det var faktiskt helt okej. Mysig och lugn dag. Åkte ju till Henke efter att jag skolan slutat och så. Men inte lika okej att det kändes som jag hade feber igår kväll. Det börjar komma tillbaka och nu och har varit så typ hela veckan? Aja, tur att jag klarar av dagarna iallafall.

Per har jag hört fortfarande är stjärnan i klassen. Han är numera döpt till Strålen pågrund av att det första itryckat var att att ställa sig i ett tyst klassrum och säga "jag drog en stråle" . HAHAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar