Leta i den här bloggen

söndag 15 augusti 2010

Har inte bloggat något sen mitt lilla utbrott, haha. Eller jag har ju faktiskt gjort det men det försvann och ´jag orkade inte skriva om det. Men jag har varit med Sofia, suttit och snackat en massa strunt med henne, kollat på skräckfilm och sussat över hos henne. Sen igår så var jag hos Elin och var med henne Henke och André. Badade här i jämtlad för första gången i sommar och snart är sommaren slut!? hallå, det är inte riktigt okej va ;o Men det var en riktigt mysig kväll iallafall. Jag och Elin har funderat på att göra om det fast då är vi nere vis sjön iställer. Grabbarna har ingenting att säga till om ;D

Och just nu sitter jag ute på altanen med musiken i högtalarna och filten runt benen, det enda som saknas nu är älsklingen alltså! Då vore allt så sjukt underbart.

/ Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar