Leta i den här bloggen

tisdag 10 augusti 2010

Henke Kristoffersson.

DU är luften jag andas och hjärtat som slår.


Utan ditt syre skulle jag aldrig mer gå.

Att höra ditt hjärta ger andrenalin till min kropp.

Att forstätta kolla, ja det finns inget stopp.

Dina ögon är djupare än havet jag sett, med handen i min känns allting så rätt.

När allting var jobbigt fick jag höra din röst, du kom som en ängel och var till en tröst.

Det hjärtat jag fann var det enda som brann.

Du ligger i min famn och jag känner ett nytt kärlekens band.



När du sa de tre orden tog du ner mig på jorden.

Jag kollade på dig och där stod du helt trogen.

För var dag som gick fick jag hör orden, som får varje människa att känna sig mogen.



Nu och föralltid kommer det vara du och jag.

Jag älskar dig Henke, mer och mer för varje andtag jag tar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar