Leta i den här bloggen

tisdag 10 augusti 2010

Jag älskar dig.

Dessa jävla drömmar! Usch, dom kan bara få försvinna. Jag vet inte hur ofta jag drömmer att jag gör Henke illa på ett eller annat sätt. Första gången jag gjorde det drömde jag att vi bråkade och att jag vägrade låta han röra vid mig och jag typ skrek på han och hade mig. Sen när jag vaknar så ligger han med ryggen mot mig och rör mig inte. Inte ens en tå. Så jag får ju paniken och slänger mig över honom. Liksom att vakna och man hinner inte ens tänka efter om jag bara drömde eller inte. Nästa gång jag gjorde det så var han inte ens i samma säng. Då får man ju bara ännu mer panik.. Nej, usch fy och blä.

Inatt drömde jag att jag var otrogen!? Jag menar, det är fan det sista jag skulle vara mot honom! För om det är någonting som jag hatar så är det folk som är otrogna. Jag vet hur det är att bli sviken på det sättet så jag tänker verkligen inte utsätta han för den smärtan. Jag älskar han för mycket för det.

Nej, usch. mina drömmar ska verkligen inte förverkligas.

/ hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar