Leta i den här bloggen

lördag 5 juni 2010

Shit, skolan slutar snart!

Har precis ätit en jätte god tornfisksallad, det är vad jag kommer att leva på när jag flyttar hemifrån, hehe. Skämt o sido, god var den men jag kommer nog att variera mig lite mer. Men iallafall, idag har jag och gos bara legat och tagit det lugnt i sängen framför tv:en. Huuur, skönt som hellst. Har hjälpt mamma när hon har behövt och så men annars hade jag bara tagit det lugnt och inte gjort allt för mycket. :) Ville att gos skulle stanna längre, dock skulle han typ jobba på bingo så återstår att se när jag får träffa han nästa gång. Får inte bli allt för länge! Eftersom vi knappt träffades i veckan för när jag var hemma var han i stockholm och när han kom hem så var jag och tälta osv. Men ni bryr er väl inte? Men det skiter jag i, för det är min blogg. ;D Mohahah. Ne, men blir att bara ta det lugnt och se om jag kan få ngt svar av ngn vad dom ska göra på fredag. Vill ju inte sitta hemma första kvällen på sommarlovet! Vill inte heller vara i lit på den saken heller eftersom det typ suger..? Så hoppas på svar snart, men aja. Jag kanske drar ihop ett gäng och grillar eller nått, men känns som alla kommer att vara upptagna med sitt?

Helt sjukt att jag sitter och skriver om vad jag ska göra på första sommarlovsdagen och jag inser inte att jag bara har en vecka kvar i 9:an! Helt sjukt, snart är det bara 3 år kvar och sen är det jag som tar studenten. Fyfan, jag hoppas verkligen att det här kommer att gå fort nu. :D Det jag kommer att sakna mest är nog Bea och grabbarna. Dom jag liksom är med varje dag? Dom som får mig att skratta och le. Visst, ibland är ni världens töntar men ni är så jävla sköna ändå! Usch, kommer aldrig glömma tiden som jag bara vill bort från. Haha, låter helt sjukt. Även om jag verkligen hatar stället och vill bort från det snarare möjligt så kommer jag sakna det. Jag tror inte att det är skolan jag hatar utan bara att jag är så sjukt skolless. Men jag har mitt MVG i SO som jag har strävat efter. JAG GÅR UT MED ETT LEENDE!

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar