Leta i den här bloggen

söndag 20 juni 2010

Jävla urinvägsinfektion!

Godmorgon alla!
Eller ah, går det verkligen att säga godmorgon?? Nej det tycker jag verkligen inte för jag har ingen god morgon. Har så jääävla ont i rygen/svanken på vänster sida att det gör sjukt ont när jag går. Jag mår typ illa pgr av det? Jag vet inte riktigt om det ska vara så... Mamma sa att vi skulle prata med sussane idag så får se om hon har något som hjälper. För inatt så vaknade jag och hade ännu ondare än vad jag har nu att det gjorde så ont att jag knappt kom på toaletten. Det var inte alls speciellt kul kan jag ju säga! Så fick försöka att få i mig två alvedon men eftersom jag mådde illa också så var det nära att dom kom upp igen men jag klarade mig som tur var. Men usch vad hemskt det är. Sen är det ju söndag och jag ska jobba imorgon men tror inte att det blir att bära några barn för mig inte.. Får nog lämna över det till de andra nu faktiskt. Men hoppas på att det kan bli lite bättre tills imorgon för även om det gör så ont och så är det bara fyra dagar kvar och sen slutar jag ju jobba. Så jag ska bita ihop och jobba dessa sista 4 dagarna. Sen hoppashoppashoppas jag att vi kan ta oss iväg till blekinge lite tidigare. Ska prata med mamma om det där. För nu vill jag bara bort här ifrån!

Blir nog bara en ligga i sängen dag idag, vill inte röra mig så mycket i onödan.

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar