Leta i den här bloggen

tisdag 15 juni 2010

Rubrik

Sitter på jobbet igen, mycket lugnare ungar idag faktiskt. :) Tiden har gått riktigt fort och jag slutar om bara 2 timmar och 20 minuter, hääärligt! Då tror jag att jag ska dra hem och  försöka göra något år min garderob som ser hemsk ut. Ska också försöka att tvätta och leta reda på lite kläder där för nu har jag för lite kläder. Jag är tjej jag måste ha ALLA kläder rena HELA tiden om jag ska kunna välja kläder varje dag. ;) Haha, nu överdrev jag. Men näst in på sanning ;)
Sen var det någon som kommenterat och undrar vad jag jobbade med så jobbar jag på Dagis här på Högarna där jag bor. Jag trivs jätte bra och tycker det är helt okej faktiskt. :) Dessa tre veckor kommer nog att gå fort. :)

Nej, nu ska jag gå ner och se vad ungarna har för sig. Är så tyst och lugnt där nere om jag jämför med igår. ;) Så vi hörs mer när jag kommer hem! :)

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar