Leta i den här bloggen

onsdag 23 juni 2010

Jag som trodde att jag skulle bli frisk på nolltid. Jag är inte den som blir sjuk, inga problem. Men allt det sket sig ju! Jag som alltid är så duktig på att sommna och älskar att sova nu går det helt plötsligt inte. Äter inget, sover inget bara mår äckligt dåligt. Kul.
Igår gjorde det så jäävla ont också det sitter typ mellan lungorna längst upp där det delar sig? haha fattar man det där?
P och M kollade i sjukboken på vad det kunde vara och vi kom fram till något jag inte viste var det var eller magsår vilket jag inte tror för jag har feber och jag har väl inte stressat så mycket?
Jag håller mycket inne df frågetecknet. Så förlodligen har jag fått i mig en galet förstor dos på hästmyggmedel.  Vi har ett väldigt starkt bombat med eteriskaoljor som jag köpte på någon messa i oljform så under tiden jag smörjde in ena hästen och hämtade andra så han oljan gå in i mina händer :s det var tre dagar sedan och jag har fortfarande kvar lite av lukten.. (y) eftersom det är på händerna så kan jag ju ha fått i mig både i munnen och massor genom näsan och det som gick in i mina händer gick ju in.
Man ska inte sova med händerna i ansiktet då kan jag tilllägga. :)
Jag har nästan inte ätigt någonting på tre dagar heller. Lite bullar och glass igår, lite potatis och tre skedar havregryndgröt. Idag tre skeladar havregryndgröt :p
Gissa om jag har mycket ork och kraft? Men går det inte att äta.
Nu har jag kollar på massor med mina gammla spanska barnfilmer och nu för stunden mår jag mycket bättre! Men det jag hade trott och hoppats på att vara me dfolket på midsommar lär ju inet gå :(
Halv kul att vara ensam hemma i början men nu funkar det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar