Leta i den här bloggen

tisdag 15 juni 2010

Aktiv!

Hemma från jobbet nu. Det gick riktigt bra idag , kanske nämnde det i förra inlägget men iallafall. :) Nämnde också att jag ska städa och tvätta idag. Men ni vet ofta den "jag ska göra det sen när jag kommer hem" men sen aldrig bli av? Det kändes som det skulle bli en sån när jag cyklade hem. Men när jag väl kom hem så kände jag att "nej, nu ska jag verkligen göra det!" och jag började faktiskt på en gång och slänga ut alla kläder. Så nu ligger dom på min soffa. :) Ska ta upp tvätten ur min väska sen ska jag ta och tvätta. Tror även att jag ska försöka få iväg mig på en power walk idag och sy upp och in lite kläder. Ojojoj vad jag känner mig aktiv. :) Men det återstår väl att se om jag verkligen gjort det sen. ;)

Ses i ett senare inlägg ;D Tänkte också berätta lite vad jag får göra på jobbet och så sen i ett annat inlägg.

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar