Leta i den här bloggen

tisdag 1 juni 2010

Packat och klart

Nu har jag packat klart, den är tung. fyfan, kommer dö! Hoppas på att jag få lägga den i bilen. Annars kommer jag inte orka med min förkylning. Hoppas iallafall på att det kommer att bli en kung dag! Hoppas även på att solen håller i sig nu tills imorgon för när jag kom hem så bytte jag till hotpants (stavas?) och sprang runt i. :D Grymt skönt. Gick även ut och drog bort en massa hår från vovvsen, jävla hår hund! Såg typ ut som om han hade tappat allt hans hår när man kolla på marken. Men inte då, allt och lite till är kvar. Men han såg ut som ett får så var tvungena att göra ngt ;) Sen kom jag på det! Att ist för att typ plåga hönor och skit för att få dun. Varför tar man inte allt hår som hundarna tappar nu till sommaren och gör jackor och allt som det nu är? Jaa, haha. Jag och mina ideér. ;)

Är ju som sag´t ledig på fredag och halva torsdag. Så blir att kolla frisyr på bea till balen. Själv vet jag inte ens vem som ska göra mitt. Men återstår att se! Blir nog bra.

Saknar mitt gos <3

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar