Leta i den här bloggen

tisdag 8 juni 2010

Happiiee





Så sjukt trött! Gos sov ju här inatt, mysigt var det. Men det var inget ovanligt. Vaknade klockan 6 och åkte med Linda till stan. Stod med gos tills han var tvungen att gå och byta om eftersom han hade friidrottsdag så då gick jag och sola istället. Ser absolut ingen skillnad, hoppas på att den kanske kommer imorgon då? Annars får jag väl försöka hinna med en sväng till. För vill inte spring i klänning med kritvita ben. Sen kollade vi baluppsättningen på Bea. Blev rätt okej faktiskt när vi kom på hur vi skulle göra. Det kommer nog att bli skoj. :) Det är inte länge kvar nu, hehe. Inte till någonting alls faktiskt! :o

Känner mig iallafall på väldigt bra humör, även om inget går som planerat, haha. Men jag har gos och han gör världen mycket bättre och så är det bara. :) Hoppas på att få sova där imorgon också. Sen så slutar som på torsdag kväll och jag på fredag morgon. Det är helt sjukt! Sen börjar jag i en nya skola! Nervöööösss, haha. Kommer nog gå bra. Får se vad som händer sen på fredag kväll. Blir nog att spendera den med gos och Bea iallafall men sen vad vi gör var en annan femma.






La upp några bilder på Bonzo med som jag lovade Bea. :)

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar