Leta i den här bloggen

onsdag 16 juni 2010

Rubrik

Matat ungar och nattat barn. Nu sitter jag på min väl behövda rast igen. :) Ungarna är olika från dag till dag, hehe.

Måndag: jätte aktiva och springer runt och skriker hela tiden.
Tisdag: Jätte lugna och söta.
Onsdag: Ledsna och gråter hela tiden.

Vad kommer att komma imorgon då? Haha, jaa det kan man undra sig minst sagt. Men dagarna går iallafall fortare och fartare känns det som så dessa tre veckor kommer att gå fort. Är ju redan onsdag liksom och slutar om 3 timmar. Men den 2 juli är det jag som drar på sommar lov! Så passa er alla festsnubbar, för nu är jag igång. ;) Skämt och sido. Ska försöka hinna träffa så mycket folk som möjligt veckan innan jag åker till Blekinge och sen ska jag ju såklart vara så mycket som möjligt med gos så att jag kommer att klara mig utan honom i heeela två veckor. Men får ju träffa alla mina saknade i Blekinge och träffa den som jag saknat allra mest! Solen!   

18 minuter kvar av rasten hörs när jag kommer hem.

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar