Leta i den här bloggen

tisdag 29 juni 2010

Micke, jag saknar dig!

Helvetes, jävla, helvete vad jag saknar Micke! Arny skickade en bild på honom och jag börjar gråta. Jag förtränger heeela tiden att han är borta. Jag vill liksom inte inse det. Men såfort jag blir påmind om det så vill jag bara gråta och prata med honom. Jag har knappt pratat med honom sen han åkte. Jag måste ringa honom, imorgon. Nu saknar jag han så mycket att det gör ont. Vill bara ge han en kram alltså.. När han åkte, jag ville verkligen inte släppa honom. Det var jobbigt att se han åka, jag ville med. Pappa och Lindha åker nog dit nästa helg, men då är vi i blekinge. Jävla pisshelvete! Vill både till Dalarna och till Blekinge. Men såfort jag kommer hem från blekinge så ska jag åka till Dalarna. Annars kommer inte jag att stå ut.

Känner mig typ som han i filmen som jag just såg. Huset vid sjön. En kille och en tjej skriver brev med varandra, från olika tider. Han 2004 och hon 2006. Men han måste vänta i två år innan dom får träffas. Det är ungefär så det känns. Jag skriver med honom, men kan inte träffa honom. / Hannah

1 kommentar:

  1. Du får ringa honom idag och så får du åka ner efter ni kommit hem från blekinge ! :) och då ses ju vi också! :) <3

    SvaraRadera