Leta i den här bloggen

tisdag 22 juni 2010

Rubrik

Den här jäveln går och blir modell utan att säga något! :o Det är fan inte okej marcus, inte helt okej !
Vill ni se mer bilder så kan ni kolla på det 
här.

Aja, är en väldigt trött och frysen tjej idag! Har varit på kalas med dagiset idag och har varit ute mest hela dagen. Jag hade inte räknat med det så jag hade inte alls så mycket kläder på mig så att jag satt ju och frös nästan heeela tiden. Tom när vi satt inne. Inte riktigt helt okej. Kom hem, fick mat och somna. Nu skjutsar mamma och tommt, nicke och maja till flyget för dom åker till momma och moffa. Skulle gärna vilja följa med kan jag ju säga! Vill bara bort härifrån.

Jag menar. Tankar och humör är någonting jag aldrig kommer att förstå mig på. Dessa dagarna så har dom varit så sjukt blandade. Ibland kan jag känna mig hur glad som helst, det är nog Chrilles förtjänst för att han är snäll och verkligen försöker göra mig på bra humör och det lyckas han med också. Men så ibland så blir jag bara hur depp som helst. Ibland lyckas jag att hålla humöret uppe när jag ska sova eller om jag sitter själv någon stans och ibland så funkar det inte alls. Det är så himla olika. Det lättaste är att inte prata med dig alls. Men det är bara så jobbigt att inte göra det. Men om jag inte pratar med dig så kommer jag kunna släppa dig fortare. Men det är svårt att låta bli att smsa. Det är svårt att låta bli att skriva om dig. Det är också svårt att låta bli att tänka på dig då man så lätt bli påmind.

Nee, nu ska jag ta och hämta mer tranbärsjuice, ta medicin och krypa ner under täcket och hoppas på att bli varm. Är inte lätt utan dig.
Och jag gör det igen.

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar