Leta i den här bloggen

söndag 6 juni 2010

Jävla förkylning!


Sitter och chattar med goos, saknar honom som fan. :( Vill att han ska vara här och ta hand om mig nu när jag är sjuk. (A) Men inte då, för nöja mig med att chatta med honom för tillfället. Hoppas på att han sover hos mig imorgon. Får se om han tar sig hit. Annars blir det kanske på Tisdag då jag ska till stan och fixa baluppsättning och så på Bea. Får se hur det går. Får se om jag kanske fixar något på mig själv med eftersom jag vet inte när mamma hade tänkt att testa på mig? Åter står att se.

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Vaknade halv 11 och hade sjukt ont i huvudet, näsan och halsen. Det blir inte bättre, fan, mamma ville inte att jag skulle på skolan imorgon. Men jag vill ! Åh, jag saknar fan skolan nu när det inte är nå länge kvar. Fanfanfan. Men ah, kastade bort ved till Tommy. Höll på att dö för mitt huvud varje gång ett vedträ landadel. Fyfan, hatar att hålla på med ved. Suuuger. Sen gick jag in och sov till halv 4. Sen har jag dammat mitt rum och nu sitter jag här och väntar på mat.

Hörs något mer senare, puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar