Leta i den här bloggen

tisdag 29 juni 2010

Rubrik

Någon som vet att jag alltid har velat haft en apa eller vaddå? (a)
Dock tror jag att jag gråter! Annonsen är borta :'(
Bea hittade en apa som var till salu, men inte då..


Nu har solen försvunnit, jag hoppas på att jag har blivit lite brunare iaf.. Köpte ett par nya solglasögon igår, blir nog ett par till fast lite annorlund. Får se om jag fixar det före eller i blekinge.. :) Blir ensam hemma imorgon, Tommy och Mamma ska siva inne i stan. Så får väl se vad som händer här. Fiiiest!? ;) Nej, skämt och sido. Skulle fan aldrig ha fest hemma.. Chansen att något blir förstörd är nog väldigt stor. Eller inte nog utan är. Menmen, ska bli skönt att vara själv tror jag. :)

Har fått lite färg på skroppen iallafall, så jag börjar att se levande ut. Vill inte se ut som ett spöke när jag kommer till Blekinge. ;) Är typ bara en vecka kvar innan vi åker! Är helt sjukt, så det sista jag ska göra är att ta en heeeeeel helg med Emmsan, bara hon & jag. Får se vad vi ska göra, men jag tror att båda två behöver det så det ska bli riktigt mysigt tycker jag. :)

Nej, nu ska jag ta och fika korten som mamma tjata i hundra år på mig att jag ska fixa. (a) det var det jag satte mig här för att göra, hehe.

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar