Leta i den här bloggen

torsdag 24 juni 2010

Mark är en jävla romantiker, avis på johanna.

Ont i huvudet, check.
Brända ben, check.
Brand näsa, check.
Sådär humör, check.
Saknar personer, check.
Vill till blekinge, check.

Jag skulle kunna sitta i timmar med min check lista alltså, menmen kan ju inte hålla på för evigt.

Somnade i solen idag, bra jobbat så mina ben är jätte röda fram och kritvita bak, braaa jobbat. Men har iallafall varit på bra humör, det är väl tur det. Men nu är jag trött och sliten oh funderar på att gå och sova, vore skönt. Men mark sitter och gör mig äckligt avundsjuk när han berättar vad han ska göra med johanna när hon kommer tillbaka! Varför kan man inte vara tillsammans med sin bästa vän för!? Joo, för om det tar slut så kommer det aldrig bli som förut. Men iallafall åter till mark. Tycker att Johanna inte kunde ha hittat någon bättre kille iallafall! Han är bäst, och han är väääärldens romantiker. Inte ett skämt, tro mig jag har följt han en lång tid. Som hans vän såklart ;) Och nu börjar jag att sakna den krummiluren för har inte träffat han på typ 2 veckor. Från att träffas varje dag till typ jättre sällan , inte bra! Men iallafall, han kommer och firar midsommar med mig. :D Happiiieee, girl ! När jag tänker på mina vänner och familj så kom jag fram till:

Någonting som många inte förstår är att familjen och vännerna är det vackraste man har, utan dom så vore man ingenting. För vem är det som finns och ställer upp för dig om du mår dåligt, jo dina vänner och din familj. Vem är det som får dig till den du är idag, jo dina vänner och din familj. Utan er hade jag inte varit den jag är idag, tack för att ni finns ♥

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar