Leta i den här bloggen

måndag 14 juni 2010

Gissa vem som bloggar!?
Jag satt uppe igårkväll och sammlade ihop lite biler jag har på olika hemsidor och fick ihop en bra bunt med en bra blandning av mina favoritbilder. :)
Nu sitter jag tittar lyckligt på några av dom bilder jag trott jag förlorat. :')
Idag var Emma här och vi lekte lite med Lotus. Chivas fick så klart också följa med ut men reglerna är hårdare när han ska ut, haha hon är väldigt lik mig när jag var i den åldern så det är fullt upp. Hon kommer igen på torsdag.

Jag har kommit fram till att jag verkligen älskar min katt Skrållan, sötare katt får man leta efter! Hon följer mig runt överallt när vi är ute, verkligen överallt så jag var ute och lekte med henne idag. mys!

idag ska jag spela lite fotboll och brännboll. Jag ska kanske in till stan och jobba lite i morgon.
Skönt med lov så man får göra lite vettiag saker igen och nu ska jag sluta att äta massa bullar och annat gott skit.

Kanske inte den sommrigaste bilden med det struntar jag i !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar