Leta i den här bloggen

lördag 5 juni 2010

Saknden tar över


Just nu sitter jag i sängen och känner en extrem saknad. Allt känns så tomt, gos är inte här. Jag saknar Micke, jag saknar alla i Blekinge så jag håller på att gå av. Jag menar, alla är borta... Åh, varför kan inte alla bara vara här när jag vill att dom ska vara här!? Tror att jag kan känna såhär pgr av mina nya p-piller. Känner att jag är mer lätt retlig och tror därför att jag ska byta tillbaka. Men ska äta den här kartan ut iallafall innan jag tar kontakt med umo igen. Åååh. Äsch, nog om mina p-piller och min saknad.

Imorgon ska jag iväg och sola med min mor, skönt så man slipper se så blek ut. Jag är inte den som solar solarium och detta är en engångsföretelse. Men eftersom det inte har varit någon sol så man kan sola och  jag vill kunna gå barbent på balen och avslutningen så därför ska jag sola. Sen ska jag dammsuga mitt rum och sen har jag ingen aning om vad som händer. Vill åka till gos, men ah. Får se om jag kan ta mig dit till en början.. Jag hostar, ont halsen och knarkar nässpray. Tummen upp för det, not! Äsch, nu känns det bara som jag sitter och klagar. Men är less på denna jävla förkylning som inte ger med sig. Hur många veckor är det nu? Två, tre kanske om det inte är fyra! Fyfan, äckel sjuka.

Saknar Gran Canaria, saknar mitt långa fina hår, jag saknar fan allt.

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar