Leta i den här bloggen

onsdag 23 juni 2010

I love my life right now.

Idag mår jag toppen!
För vad är bättre med en sjukt chill dag på jobbet med endast två barn, samma imorgon, peppar som f-n inför fredag då jag ska vara med dom bästa♥  , min navel är läkt och jävlas inte med mig längre, jag har suttit i solen i flera timmar i hopp om att bli brun, har fått låna en silke pil av Maria så jag får se om jag själv vill införskaffa mig en vilket jag tror. Sen är jag bara på allmänt bra humör. Inga småbarn här hemma heller för dom är hos momma och moffa, livet leker idag alltså!
PLUS, att jag nyss körde bil! Tro det eller ej mamma och tommy vågade sätta sig i samma bil som mig. ;) Det gick åt helvete från början men sen gick det faktiskt helt okej. :)

Nej, nu ska jag gå och peppa lite.

Puss / Hannah♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar