Leta i den här bloggen

måndag 7 juni 2010

Lurig morgon

Hahah, oj vilken morgon och dag. Har hört en massa roliga historier. Allt från det ena till det andra. Herregud, vart är världen påväg. Som Lindha sa "ja, det ska gudarna veta. Eller det borde dom eftersom det var dom som skapade världen" HAHA, du är så jävla klockren bruden! ;)

Aja, vaknade av att gos smsade imorse. Inte helt fel att vakna till kanske, satte på tv:en ett tag men sen somnade jag om. Så jävla skönt att ta det lugnt alltså. Vaknade när programet jag ville se precis slutade, bra jobbat hannah. >.< Så jag satte på dator istället. Kollade och meddelandena och såg att jag skulle prata med en viss person. Frågade en annan om personens nummer men han ringde och berättade istället. Jag säger bara lika dåliga kolsupare båda två. Det var mitt ord. Men sen fick jag göra andra saker om en annan person som däremot gör mig mer förbannad.

Sen pratade jag med Lindha och fick höra en massa där med, haha. Jaja, det här kan bli bra nog kul.

Nej, nu ska jag plocka bort här hemma sen ska jag dra med Emma på en promenad.

Puss / Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar