Leta i den här bloggen

onsdag 6 januari 2010

Vill inte hem!

Jag vill verkligen inte åka hem från Älsklingen... Jag åker med halv 7 bussen nu på morgonen så vi får se hur mycket jag får sova inatt, hehe.. Det lär sluta med att jag kommer sova när jag kommer hem till Högarna igen. Och sen ska jag faktiskt försöka att lägga mig i tid imorgon så jag kan börja vänja mig med skol tiderna igen. Dock så kommer inte det gå kom jag på nu eftersom Mamma och dom kommer hem imorgon så jag vill ju träffa dom, såklart! 2 veckor utan dom trollen, hehe. :) Förlåt mamma. :D

Menmen, mitt lov har varit helt underbart! Jag berättar mer när jag är i Högarna. Men kan berätta lite kort om hur det har varit nu när jag har varit i Föllinge i två dagar. Jag kan säga det att Dennis små syskon är inte blyga av sig! Den minsta av dom, Kenije, kom till mig det första han gjorde när jag klev innanför dörren och frågade "Vet du vad jag heter?" och det gjorde jag ju så jag sa hans namn. Och jag fick samma reaktion som jag hade väntat. "HUR VET DU VAD JAG HETER!?" haha, goare unge alltså! Izabell tog det liiite längre tid för men hon fråga också om jag visste vad hon hette så jag sa hennes och emils namn med. Efter att jag hade hälsat på Dennis föräldrar så kom Izabell och sa att hon tyckte jag var fin, gull unge! :') Dennis mamma tyckte inte alls jag verkade vara 15 utan mycket äldre, så det är bara att tacka och ta emot. (: Men iallafall, senare mot kvällen så kom Kenije och mös med mig en hel del. Sen efter det så har han suttit i mitt knä mest hela tiden och pussat mig på kinden och munnen. Så ena har pussat mig på munnen och den andra på kinden. ;) Men det är verkligen en jätte go familj att komma till, så det gillar vi skarpt!
Och idag så berättade Karin, ja Dennis mamma att Kenije sa att han ville väcka Dennis. Men tillslut så fick dom ju fram att det inte var Dennis han ville väcka utan mig, så gulligt så. ;) Så jag vaknade av att han och Lassa kom och kikande in i rummet. Och innan det så hade Kenije varit inne flera gånger. Inte bara han hade sprungit runt i rummet utan också deras söta vovve Vargen, hehe. Vi har bara tagit det lugnt idag. Satt och kollade på film med Emil medans Dennis gjorde annat och vi har skrattat och jävlats mycket.

Menmen, nu ska vi nog krypa ner i sängen och små prata lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar