Leta i den här bloggen

onsdag 6 januari 2010

Filmer och bilder från julavslutningen








































Kommer lite bilder och filmer från julavslutningen och lite bilder från mitt lov. Dock är min kamera kvar hemma hos pappa eftersom det är som söndag och då kom det ingen buss som skulle ta hem Hannah. Eh, jaa jag och Dennis är bäst när det gäller bussar, eller nått ;) Först när han skulle åka till mig den 26 då kom det ingen buss. När vi skulle in till stan kom det ingen buss nu när jag skulle hem imorse så kom det ingen buss, hehe. Ja, så vi klev upp halv 6 i onödan. Eller ja, jag gjorde iallafall. Sen gick vi ut i minst 30 graders kyla och vänta på buss helvetet i 20 min. Kan säga att det var rätt sjönt att krypa ner i sängen igen. Men åter till saken som sagt. Det jag har från avslutningen kommer upp nu.

Linnea (1) på genrepet och Johanna (2) på själva kvällen, sjukt duktiga!









1 kommentar:

  1. MITT HÅR :O serijöst var det så långt :'O Vist var det en förjävligt grym sminkning då? ;) vad gör du på bild n 2 om man räknar upp ifrån? :)

    SvaraRadera