Leta i den här bloggen

fredag 1 januari 2010

det blåser kallt!


Har spenderat ännu en hel dag ute i blåst och 14- grader och det är kallt för att vara där jag bor.. hästarna vägrar stanna i hagen och sticker ut två gånger om dagen. Det är INTE kul att behöva pulsa ner för att sedan gå hela vägen tillbaka i uppförsbacke. Dom ska få stå i sommarhagen med lite träd och nu har vi fixat jordadtråd.

Dagen dom håller sig inne ska jag in till stan och få en härlig bodyskulptur behandling och shoppa lite (:

Helt okej nyår och tack vare hästarna klarade jag mig undan extra vikten folk brukar lägga på sig på julen. Djupsnö är ett bra träningssätt och om ni vill komma och bränna några kilon är ni välkommna och hämta mina hästar ;D

2 kommentarer:

  1. Jag skippar snön ;) Men jag tycker att vi ska börja träna som vi har sagt nu Bea!

    SvaraRadera
  2. haha jag tränar som fan ;) men jo det ska vi!

    SvaraRadera