Leta i den här bloggen

onsdag 27 januari 2010

Inte riktigt min dag


Usch, är slut i hela kroppen och är jätte trött. Vet i alla fall vart min nycklar är nu. Per, du är skyldig! :@ haha, stackare som trodde jag skulle bli arg när han smsade och sa att han fått med sig dom av misstag. Men det blev jag inte, snarare glad. (:

Idag tycker jag inte det har varit en dag för mig. Jag är trött i hela kroppen efter idrotten och efter att jag skottatde lite när jag kom hem. Är trött i hjärnan efter att ha hört eva prata i typ 2 timmar... Suck vad less man kan bli på lärare ibland, hehe. Men vi gick igenom NP så det var bara att försöka koncentrera sig och hålla sig vaken. Men det jobbigaste var att vi skulle ha henne en timme till efter att vi slutat gå igenom NP, hehe... Inte precis det roligaste. :) Jag höll på att få något urbrott när hon började prata om sakerna vi hade pratat om 10 min före svenska lektionen. Som tur var så avslutade hon det rätt snabbt.


Igår så var vi på ÖG och Wargen och kollade på linjer och skolan. Och vet ni!? :D JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG SKA GÅ!! Det är verkligen jätte jobbigt! För det ska snart vara valt... Men jag ska försöka ta mig ork och sätta mig ner och skriva upp för och nackdelar med It-media och JB och för och nackdelar på Barn och Fritid och Östersunds Gymnasium. Sen ska jag prata lite mer med mamma också och se vad hon tycker och säger. För nu är jag verkligen förvirrad! Men jag ska kolla upp om man kan lägga till fottokurser om jag går på barn och fritid. Så ja, vi får se vart jag hamnar till hösten. :)


Nej, nu ska jag redigera en bild hade jag tänkt. Sen ska jag ta och kolla på New Moon. Måste prata med pappa och Dennis om imorgon med. Eftersom det är begravning på Fredag. Ja, såklart ska jag prata med mamma med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar