Leta i den här bloggen

fredag 8 januari 2010

Bozz bajs på mott golv


Nicke är en riktigt liten skit unge! Tydligen så hade Mamma, Tommy och Nicke planerat att lura mig på riktigt när jag kom hem från stan. Medans vi var inne i stan idag så berättade mamma att Nicke och Tommy hade haft Bozz inne och att han hade sprungit runt som ett litet spjut över hela huset. Mamma var också väldigt noga att säga att han hade varit inne på MITT rum med. Sen när jag kommer hem så följer Nicke och Mamma efter mig in på mitt rum och så säger hon "vad det luktar konstigt" men jag kände ingenting. Men jag tänkte inte mer på det. Men svaret fick jag senare. För efter att jag ska kasta lappen från en tröja i min soppåse så säger mamma "du tappade något" och vet ni vad som ligger där!? Jo, hund skit och jag utbrister "BOZZ HAR SKITIT PÅ MITT GOLV! Det var därför du tyckte det luktade" och direkt efter så säger Nicke "jag tar det! :D" och utan att hämta något papper eller någonting så tar han upp skiten och jag skriker NEJ rätt ut. Mamma och Nicke börjar as garva! Då hade Nicke fått låtsas bajs i julklapp och det visste inte jag om. Så medans jag var borta så hade han lagt det där och mamma visste om det så det var därför hon hade följt efter mig in på mitt rum. Men det roliga var att jag hade sparkat under den under min säng en gång så mamma hade varit där och tagit fram det igen och sen hade jag klivit över den i säkert 10 minuter utan att märka det. Jäkla familj alltså, ni ska allt få igen! ;)






Åkte som sagt in till stan idag med mamma, Robin, och Maja. Hann dock inte träffa Bea som jag hade velat... :/ Men jag fick en massa nya saker iallafall. Jag fick 3 linnen, en skinnjacka, en kofta och ska få pengar för den jag köpte själv. Sen så köpte jag hårspännen och en födelsedagspresent till Dennis. Jag tror han kommer gilla den. :) Träffade på Krull och Drutten, trevligt. Annars träffade jag inte på så mycket mer folk. Eller jo, Palmen och Micke träffade jag ju då. Det var alltid trevligt. Sen åkte vi till Byskogen och hämtade resten av mina saker som pappa hade glömt.




Påvägen hem så var det väldigt fint ute så jag tog upp kameran och tog lite kort. Den här bilden tycker jag var riktigt cool faktiskt och gillar den skarpt. Man kan ju se frosten på stolpen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar