Leta i den här bloggen

onsdag 6 januari 2010

Bilder från tångböle

Storlien tror jag vi åkte i?
Emelie och Krull


Massa skidor



Emelie lite snömulad


Robin och Krull när vi hade kört fast. Hehe, den historian är faktiskt lite komisk. Så jag tänkte skriva den. Det var såhär att i flera år så har jag och Krull sagt att jag ska åka skoter med honom. Han har alltid sagt att jag inte kommer att tordas, jag börja förstå lite vad han mena nu såhär lite i efterhand, hehe. Men i alla fall. Han körde inte så lugnt om man säger så, vi fick vänta på dom andra mest hela tiden. Jag ramlade av 4 gången 2 av dom åkte han med av. Emelie och Andreas skrattade åt oss men bara typ 2 sekunder efter så ramlade dom med av, soper! ;) Vi fortsatte och sen upptäkte vi att Robin, Maja, Drutten och Emlie inte kom så vi vände. Krull körde typ 50 och det var skit knepigt ljus för att man såg inte alla gupp och sånt. Så när vi låg på 50 ungefär så kom det ett jävla gupp och vi hoppar vilket slutar med att jag landar bakom skotern och krull där jag satt. Men vi höll oss kvar på skotern iallafall, hehe. När vi väl kom fram till Robin och dom så hade dom kört fast och vet ni vad krull gjorde då? :D Jo, han körde ner i bäcken, haha. Så dom fick lyfta upp två skotrar. (Det är jag och krull som kört fast på bilden) Vi skulle iallafall åka till någon driva som låg uppe på fjället. När vi väl var där så var det en brant backe, suck. Den tyckte Krull att vi skulle köra upp i så han gjorde det. Så det var bara för mig att klamra mig fast eftersom vi hoppade rätt upp. ;o Första gången gick utan problem men andra höll jag på att ramla av.. För jag fick benen bakom mig på något sätt och vi hoppade rakt upp så det var bara att hänga i Krull. Inte riktigt men nästan för jag fick lite tag med fötterna precis innan vi landa. Aja, efter det så åkte vi hem och Emelie fick åka med Krull, ojojoj henner kommentar var bara "HAN KÖR JU SOM EN GALNING!" och krull blev magpumpad av Emelie. ;)



Robin, Krull och Drutten







Robin, Krull och Drutten




Emelie och Jag









Packningen innan vi åkte hemifrån och skulle vara borta en dag, hehe?





Jag

1 kommentar:

  1. HAHA alla gräver för att få upp skotern och hannah tar kort ;) som vanligt (y) gilalr huvtröjan!

    SvaraRadera