Leta i den här bloggen

måndag 25 januari 2010

Helt okej dag för att vara måndag :)

VI ÄR HET VI VET


Idag har det varit en rätt bra dag faktisk om jag ska vara ärlig. Eller ja, tills jag pratade med min kära mor då hon informerade om att jag skulle städa mitt rum. ;) Alla vet vad jag tycker om städa, eller hur? ;) haha. Nej men jag tror jag ska kolla klart på sista delen på Twilight som jag inte fick sist för Maja tog datorn. Så jag ska sätta på det så jag blir på bra humör.. :) Är ju alltid roligare att städa då om jag får säga det själv :)

Men iallafall. Vaknade imorse och var otroligt nog PIGG när jag vaknade! Tror det var första gången sen skolan börjat faktiskt, haha. Kan varit därför det har varit en sån bra dag? :) Jag vet. Åkte in med bussen till stan. Dock höll jag och Maja på att missa den för att hon höll på att söla (som vanligt). Men när jag kom in till stan så träffade jag älsklingen på traktören. Alltid lika underbart. Så han fick stå där och hålla om mig tills min buss kom sen gick han till skolan, duktig pojk :) Väl på skolan så gick dagen väldigt fort. Lekte en massa lekar på mentorstiden. Riktigt kul faktiskt! Målade självporträtt på bilden, dock blev min inte riktigt som jag väntat men den blev inte heller lika dålig, så jag blevv väl nöjd tror jag, hehe.

Pratade också med älsk när jag gick hem från bussen och vi konstaterade det att imorgon så har vi varit tillsammans i en månad! Vart har den här tiden tagit vägen? Så förhoppningsvis så ska vi väl försöka hitta på någonting mysigt tillsammans. Ska prata med min kära mor. (: Men iallafall, imorgon så kommer jag vara inne i stan hela dagen. Ska typ först kolla på Östersund Gymnasium, äter lunch där och sen ska vi till Wargen och kolla på Spit. Slutar inte fören halv 4, menmen. Blir nog en bra dag iallafall.

Eftersom min helg kommer att bli extremt långtråkig för jag ska städa källaren! Aja, blir nog bra. Men jag ska resonera med min kära mor om att hon kan få betala halva fritidsmärket och halva percingen så betalar jag resten. (A) Ja, jag tycker det låter som en bra idè faktiskt! (Y) Men vi får se vad hon säger. (:

Nu blir det Twilight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar