Leta i den här bloggen

tisdag 5 januari 2010


Nu har jag klippt mig :o Blev nöjd men nu är det kort.. Känns konstigt när jag skulle göra en bulle av håret, det brukar bli en vääldigt stor bulle och nu är den mycket liten :o

Idag skulle jag haft tjejn ett år men så blev det icke! Anneli har fortfarande inte hört av sig så ingen aning när träningen ska börja.. Fick lite mera paket idag (a) idag får spanjorerna paket och mammas "farmor" är spanjor så det traditionen håller i sig! Söta lilla mamma har köpt två söta rosa dunjackor och "jag" köpte en från internet så vi får se när min paris dyker upp!

mamma har även köpr en kappa från oddmolly som kostade.. vänta på det.. 5000! Tror det var före rabatt men iaf min ponny kostade det :p + att hon tydligen hade köpr ännu en från internet fast den skulle hon inte ha elelr nått.. Får se om odd molly stannar också ;)


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar