Leta i den här bloggen

lördag 23 januari 2010

LÖRDAG


Grattis till världens bästa kusin som fyller 19 idag! :D


Vaknade igår natt och mådde illa, men somnade om och tänkte att det säkert går över. Men det gjorde det inte alls det.. Så jag och Dennis tog den senare bussen till stan från föllinge tillsammans. Jag tog 10 över 10 bussen hem till byskogen och Dennis gick på skolan duktig som han är. :) När jag kom hem la jag mig och sov och sov mest hela dagen, suck. Men lika förbannat så var jag trött klockan 10 igår kväll, haha. Ringde till Dennis och pratade med han och Holmarn, ungefär det som min dag bestod av igår. Mår bättre idag men har fortfarande ont i huvudet.

:( Den enda anledningen till att jag håller mig vaken är att farmor och farfar kommer snart, det ska bli mysigt. :)


Haha, känner att det var ett väldigt onödigt inlägg. Menmen :)


Min stubin är väldigt kort just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar