Leta i den här bloggen

lördag 23 januari 2010


Mysig dag, mysigt liv.

Lilla toksöta Lotus är för charmig, få fort någon öppnar dörren så flyger han upp och är redo att springa till grinden och ser super deprimerad ut när det visade sig vara någon annan än mig. När jag äntligen gick ut så flyger han i vädret, stannar upp för att se om jag verkligen kommer och sedan kommer han och chivas springande och möter mig som också springer för att möta dom :') Sedan har man två hästhuvuden i knät och båda vill ha alluppmärksamhet och försöker he iväg varrandra, vilket dom så klart inte får.
Jag går runt och fixar lite och sedan ställer jag mig under taket i hagen och ropar på dom, sedan börjar någon kapplöpning i skritt mot mig, Lotus genar men chivas hinner först och sedan är det samma sak igen. Älsakde djur vad skulle jag göra uten er!
Sedan när jag går ut ur hagen för att gå in smiter lotus ut till mig. Pappa får gå och stänga grinden till gården och jag leker lite med lotus och han följer mig som en skugga in i hagen. Sedan ut igen och då leker jag lite extra med honom och sedan springer jag in i hagen och hoppar omkring (ja jag lär se jätte rolig ut) han följer mitt exempel och leker in i hagen.
Sedan går jag in i huset och lotus ut och stälelr sig vid köksfönstret och kollar in på mig som inte lossas om honom så då går han in. (sedan ut igen men eftter det så går han in) :P
PUST!
Kan ju inte klaga på att lillla godingen gillar mig <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar