Leta i den här bloggen

söndag 31 januari 2010

Källare är hemska! ;o


Usch, jag känner mig fortfarande äcklig efter att ha duschat rakat benen, ja allt som jag brukar göra för att känna mif fräsch. ;s Jag har ju städat källaren idag. Fyfan äckligare ställe får du leta! Damm och råttskit överallt. Så jag kan säga att jag har sprungit runt med vita plasthanskar. För jag rörde inte en sak utan dom kan jag säga! Äckligt värre... Det är därför jag känner mig så äcklig. :) Men det börjar kännas lite bättre nu iallafall. (: Har har inte hittat något spännande. Eller jo, två av mina väskor återuppfann jag där. :o vad dom gjorde där har jag ingen aning om. ;o Eller ja, en var Majas som jag fick och en var min.

Imorgon så ska jag ringa till UMO så jag kan beställa p-piller. Sen ska jag nog fylla på med fritidsmärke till busskortet. För jag hoppas att jag ska åka till Dennis eller pappa imorgon. Ska prata med min mor och med Dennis.. (:

Nu blir det nog en film eller nått tror jag,, (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar