Leta i den här bloggen

fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!

Jag älskar och saknar min mamma! <3
Vi bråkar ibland men du är fortfarande världens bästa!

Imorse när jag vaknade så fick jag veta att pappas farmor Linnea hade somnat in klockan halv 11 igår kväll. Jag hoppas verkligen att hon får det bra där... :/ Vi kommer sakna henne... Och igår var det också exakt ett år sen vi tog bort Tyson. Saknar honom som ett as!

Hade också en underbar nyår med älsklingen och familjen. Blir nog till Dennis syster Mickan med Dennis och Emelie senare efter att vi lagat middag, sen får vi se vad som händer. :) Dennis sover nog här inatt med. Och till dig Mamma, du kommer gilla honom! :) Det är jag nästan hundra på! :D Han kom hem hit till pappa och började att städa frivilligt! Jag vet att han är så söt så. :')

2 kommentarer:

  1. såg det på robins bdb :( rip!
    saknar dig, du ska träffa mig när jag kan åka in.. hästarna är aldrig riktigt där dom bör vara så det är fullt upp hela dagarna i 14- och blåst.. irly

    SvaraRadera
  2. Inte alls kul! Jag åker till Föllinge på måndag antagligen. Men vi får se när vi kan träffas! irly

    SvaraRadera