Leta i den här bloggen

torsdag 14 januari 2010

gårdagen



i går ställde hannah och jag upp som modeller till fanny som hade någon foto/style uppgift med skolan. Temat var frost men jag blev lite mera varm.. Jag tänkte att jag var solen eller en vanlig dödlig som blev kyld och biten av en viss hannah östman (isbruden) :D. Det blev tuffa topless bilder klart helt täckt.. Tror det blev rätt bra bilder (:


Kul att updatera portfoliet lite då det var så länge sedan någon fotade mig sist :s.. Ur kul att få fottas men Hannah!


Mamma lär ju behöve lite sminkbilder till sin blogg och hemsida som är välbesökt så jag får väl se till att vara lite extra snygg.. ;)


Nu ska jag iaf ha godis stop men jag kan behöva påminnelse om (mammas choklad får ätas).


Lägger till en bild från min första betalda och näst första publiserade fotojobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar