Leta i den här bloggen

lördag 30 januari 2010

Usch för min helg


FAN!

Det var helt fel person som vann Robinson enligt mig. Jag tyckte att Jimmy skulle vinna av dom som satt i finalen, men nej då. Faktiskt så tyckte jag inte att han skulle vinna heller. Utan den som jag tyckte skulle vinna var Sanna Benjaminson! Dels för att det är Lucas mamma sen för att hon förtjänade det som hon kämpat. Menmen, lifs lika a bitch eller vad man brukar säga. (:


Sen har jag kommit fram till det att jag har fastnat för bloggar! :o det är väldigt få kända bloggar jag läser. Jag tycker det är roligare att läsa kompisars bloggar och så. (: Bara något jag kom på såhär lite snabbt.


Idag har varit en väldigt seg dag. Nu vill jag bara ha måndag så jag kan träffa Dennis igen. Jag håller på att avlida just nu, saknar honom som en tok... Jag ska ringa honom snart med för hans film har slutat. Men åter till saken. Vi har målan uppe i kammren idag. Från gammalt ochäckligt till rött och fint (: Före och efter bilder kommer väl upp antar jag.. :) Sen blev det middag och ta det lugnt. Sen Robinson och nu sitter jag här.. (: Vad som väntar mig imorgon vill jag inte ens tänka på.. ;o Kan ju alltid hoppas på att jag får träffa Dennis vilket känns väldigt osannolikt eftersom han började känna sig sjuk.. HAN FÅR INTE BLI SJUK! Då tar det bara ännu längre innan jag får träffa honom.. :( och det är inte alls okej!


Nej, nu ska jag ringa honom, sen blir det nog sova tror jag.. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar