Leta i den här bloggen

måndag 11 januari 2010

Helt okej dag

Usch vad less jag blir på att folk inte kan öppna sina jävla öron och lyssna på mig för en gång skull!
Aja, skolan idag var helt okej. Träffade Bea för första gången på typ 3 veckor! Inte helt okej att inte ha träffats innan de! :@ Följde med henne hem och kollade på World Trade Center, oj vilken bra film! Hade tårar i ögonen mest hela tiden... I bilen så satt jag och mamma och pratade om det ena och det andra. Tänker inte nämna vad men ja, hon förstår mig iallafall. När jag kom hem pratade jag med Dennis och vi hade tydligt tagit fel, höhö. Vi var inte bjuden på middag idag utan nästa måndag så vi hoppas att det kommer gå bättre då iallafall. :)
Vi ska förmodligen fira Dennis på Fredag med. Blir nog mys middag hemma hos mig och sen får vi se vad vi kommer att hitta på. Han fyller inte fören den 16de men då ska han ut på krogen med några kompisar så jag blir hemma och hoppas på att han får en rolig kväll. Firar också på Fredagen för att jag ska vara först att säga Grattis. ;) Den jäveln som kommer före mig kommer jag att slå! :D
Aja, nu ska jag gå och prata med mamma om jag får ta lite hallon och något trevligt till. Blir då inte mjölk eller något eftersom vi knappt har någon frukost eller liknande. ;o


1 kommentar:

  1. vi är inne samtidigt ;) men vi ska bli bättre att träffas utanför skolan också, kanske hjälpa mig när vi ska verka (a) och vist är den bra! viste inte att du grät :o ha trevligt med flingorna :D

    SvaraRadera