Leta i den här bloggen

fredag 22 januari 2010

FREDAG!

Underbara fredag! den enda anledningen att man orkar med veckan är för att man vet att den äntligen kommer att ta slut!

Träffade Fanny och Stefan(äntligen!) så himla fina tillsammans :)

Lyssnar på lite glad musikalmusik för att rycka upp mig lite. Blev en lite väl fin låt igår och då går jag igång.. På svenskan idag hade vi två uppgifter att skriva från "magen" man skulle itne tänka utan man fick en rubrik och sedan skulle man skriva om den. "Hunden vid grinden" och någon som typ hette "den blå soffan" mitt undermedvetna visade sig vara ganska mörkt och det blev inte så "glada" sagor när jag inte tänkte på vad jag skrev. haha alla skrev om söta små hundar som var glada eller en mysig liten soffa och jag var helt dark!

---------------------------HA det trode ni inte om mig!--------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar