Leta i den här bloggen

måndag 11 januari 2010

Tittar igenom mitt liv blad för blad


Som rubriken säger så kollar jag i min dag för dag almenacka sedan förra året. (Ja jag sparar alla bladen.) Det var ganska intressant att se för jag skrivigt in dagarna som har gjort en stor skillnad, när svarten dog, när jag träfafde chivas köpte lotus osv. Tack vare som små noteringarna kan jag gå tillbaka och känns precis hur jag kännde just då. Läste även min "hästdagbok" oj vad dåligt jag har mått :o nu är allt på helt rätt spår !

Lotus och Chivas kom full fart när dom såg mig, gulliga hästar. Lotus försökte smita ut till mig men jag hann före dock smet han när jag gick och kom i full fart igen nrä han såg mig.. Tokiga söta lilla ponny! Eller som en lastbils gubbe beskrev honom "som en häst fast.. liten!" haha tja häldre att han blir glad när han ser mig och smiter ut till mig än tvärt om rigth?


Fick min foki loki jacka idag :) jag tyckte den var super snygg och sköön! Det nästan bästa med den är att dunet i den är rester fån det kött som säljs, det är alltså inga fåglar som blir levande plcokade eller dom som dödas bara för fjädrarna! Det betalar "jag" gärna extra för!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar