Leta i den här bloggen

onsdag 23 december 2009

Världelöst med jul utan julkänsla!


Det är snart jul, men jag har absolut ingen julkänsla alls. Det här känns verkligen inte kul. Vill bara att julen ska vara över snart, det är mycket som gör att jag inte får julkänsla. Som Moa sa idag "det känns verkligen fel att säga GodJul." och jaa, det gör det verkligen. Julen hos pappa är inte alls lika dan som den är hos mamma... :s Vi bruar alltid sitta och spela bingo nu. Jag ringde precis till Momma och Moffa och hörde vad dom gjorde och dom sitter och spelat bingo. Ååh, jag vill verkligen att det ska bli en riktig jul.. Dock kommer det inte de..



Stan idag och träffade Mark och hans tjej Moa, det var mycket trevligt. Sen träffade jag min Moa med. :) Och ringde Micke och drog med honom hem. Så när vi kom hem så gick jag och läste min bok "om jag kunde drömma" och sov ett tag och vaknade av att Robin kommer in på rummet och ska prata med My i telefon. Det vill säga att han sitter och typ skriker i telefonen, det är så Robin pratar i telefon, haha. Så jag klev upp och nu sitter jag på pappas rum och lyssnar på musik med älsklings bror! Prata nyss med momma och moffa med och sen sväng med mor :)


Vad som händer senare vet jag inte alls, vi får se, tar minuten som den kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar