Leta i den här bloggen

söndag 13 december 2009

Hemma.

Nu har jag äntligen kommit hem. Dagen har väl varit rätt okej. Men seeg. Den har varit jätte lång. Jag kommer att lägga in bilder och så imorgon. Så vem som var Lucia får ni veta imorgon ;) Men jag kan ju säga det att min lille bror sjöng solo! :D Duktiiig du är älskling, hihi.



Snart tror jag att det blir duschen för min del och lägga bort alla vinster. ;) Jaa, köper man lotter och har lite tur så kan man komma hem med 15 vinster + 3 juljlappar. ;) Me like it! Vi vann bland annat "Om jag kunde drömma"!! :D Jag blev överlycklig när jag såg att den låg där och ropade på mamma att dom skulle ta den och jag fick den! :D Så nu ska jag läsa den första boken, seeeen blir det den andra. Wihooo!



Nej, nu längtar jag efter duschen. Mer uppdateringar kommer kanske imorgon bitti om jag hinner eller imorgon efter middag efter att jag har pluggat och dansat. Eller innan, det spalar nog ingen roll. ;)



Menmen. Puss <3 style="TEXT-ALIGN: center; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 239px; DISPLAY: block; HEIGHT: 84px; CURSOR: hand" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5414792657894799058" border="0" alt="" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj-pQkFOzQWHVeDefH8O_fXYyDTKaQTr_pftaD7q4YMqjpP56ilBLKuMXjKJiSNWA_CFz-aFxkPoJ9FhN2-6Sl27QSqqwPW0mFfduFbSNHZsJupU63WIhXq6k-S2hyxlHeBQcvSNKpg74ue/s400/Hannah.bmp">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar