Leta i den här bloggen

måndag 28 december 2009

Kommer sakna mitt gos!



Du har inte ett skit med mitt liv att göra!


Vaknade bredivd sötnosen idag igen då, alltid lika underbart. Köev upp klockan halv 10 och duschade, riktigt skönt faktiskt även om jag var jätte trött. Sen blev det skynda sig att göra sig i ordning för vi hade planerat att åka till stan med det blev ändringar efter som farmor Linnea ligger på sjukhus så faffa skulle dit på eftermiddagen så vi var tvungen att åka till gällö och hämta skidorna och det där innan vi drog på stan. Det gick väl bra, jag får gröna stavar. Bara för att det är respekt! Menmen, efter att vi hämtat det så drog vi in till stan. Pappa parkerade på sjukhuset så vi fick GÅ därifrån, det är ju bara typ 20 grader kallt ute... Så jag var rätt kall när jag träffa Dennis och Micke på dressman. Kände inte mina tår, rätt läskigt faktiskt. Så det blev stan och shoppade lite till idag. Det blev knästrumpor, en halsduk och sen kände jag att jag behövde en tjocktröja. Dock visade det sig att den inte var på REA så vi fick betala 300 kr för den, menmen värt det ändå, för jag älskar den! Klcokan halv 5 tog Dennis bussen hem, kommer sakna honom som en tok nu medans vi inte kan träffas! Får se om vi kan träffas en sväng på nyår vilket jag hoppas. Han skulle in med sina två brödener imorgon och köpa lite saker med dom, men då åker vi till Tångböle. :( Men det blir nog helt okej där med hoppas jag. Blir skoter och slalom om det inte är allt för kallt.


Nej nu ska jag ta och kolla på Andra Avenyn som jag missade.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar