Leta i den här bloggen

söndag 20 december 2009

Jag hinner inte med allt!

Pratade med Moffa för ett tag sen, och det lät som han mår bra. <3

Saknar jag ska göra idag:

[x] Skriva Rapporten
[x] Skriva Novellen
[ ] Slå in Julklappar
[x] Bränna en skiva
[x] Packa
[/] Ladda över bilder på ett USB- minne
[ ] Prata med Bea om en film
[x] Duscha

Ja, jag tror att det var det som jag skulle göra idag. Så det är bäst att jag sätter igång med det, kommer säkert komma på något mer som jag ska göra med.

Har suttit och kollar på skidor med Tommy och Mamma, mysigt. Det var länge sen jag satt man dom, okej jag erkänner. ;) Haha, men dom kom på min anledning. Fan, också ;) För att slippa plugga (A)

Menmen, blev inga bilder igår. Kommer väl kanske idag om jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar