Leta i den här bloggen

fredag 25 december 2009

Överlevde julen :)

Nu har jag nyss kommit hem efter en rätt mysig jul iallafall. Det mysigaste var nog när allting var över och de små hade gått och lagt sig efter en lång dag. Då alla satt i soffan och drack kaffe (eller ja, de som ville ha iallafall) och pratade gammla minnen. Vi skickade runt massa rebusar som var helt osammanhängande enligt mig. ;) vet nu vad det här är? :D ---> CBAABC <--- Ja, ni kan ju kommentera om ni vet den. ;) Menmen, övrigt så var min jul okej. Jag fick en tröja av Robin, 1150 kr, tjocksockar och ett bambuunderställ som är helt underbart! Jag har dom tex på mig nu som leggins, helt underbart. Varmt och skönt är det med :) Så den 29 tror jag att det blir om vi inte ska göra annat så ska jag och antaglien Emelie åka in till stan och träffa Dennis och hans syskon och shoppa lite. Och då får jag antagligen mina andra pengar med! :D om jag nu har fått tillbaka mitt kort. ;) Menmen, gick och la mig och prata i telefon med Dennis till 4 på morgonen då han skulle iväg och jobba med sin far och jag la mig och sov och klev upp runt 10 :) men blev väckt áv en massa sms halv. :p

Nu ligger jag och myser i pappas säng. Har på mig mina jätte mysigt kläder coh tjocksockar! Och tror snart att det är mat. :) Efter det så blir det nog att göra sig i ordning för ikväll ska jag vara med världenbästasofiajonsson! Det var jättejätte länge sen så det ska bli skönt att göra något med henne !

Du är min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar