Leta i den här bloggen

fredag 11 december 2009

Julklappstips.


Jaa, jag kan tänka mig att folket vill ha lite julklapps tips nu inför jul och allt. Och det kommer nu.



  • Till Farmor.

Jaa, till henne kan du köpa nästan vad som helst. Allt från kroppsvård till hushålls saker. Tips om vad och vart man kan köpa kroppsvård saker med kvalitet och bra för hälsan kan man göra på Turkos som ligger på Köpmangatan 34 i Östersund. Använder hon smink, vänd er till Gabriela Lexmyr Lindström på Turkos. Hon hjälper er till det som passa henne. Om ni är vill ha något som har med hushållet att göra kan ni beställa det av pappa ( Magnus Östman ) som jobbar med Amway. Det är billigt och det är bra kvallitet. Om ni vill ha tag på pappa så kan nu slänga in en kommentar med erat nummer så ber jag honom ringa. Men om nu inte är intresserade av att beställa eller att gå på Turkos så kan man köpa en vanlig hudkräm på Lindex, H&M eller kaphal. Där ligger det under hundringen. Du skulle också kunna ge dom ett fotto på dig. Det blir dom alltid lika glad över, tro mig. Jag har testat ;)

  • Till Farfar.

Man kan ju kanske tänka på att man kan köpa någon gemensamt till dom båda. Dels för att det blir billigare och du slipper att gå runt på stan för att hitta till de båda. Men jag ska lägga in några tips ändå. Man kan tillexempel köpa ett verktyp, allt från hammare till skruvar. Det kan man nog finna på Clas Ohlson. Raklödder kan man också ge, det kan man finna på en vanlig mataffär om man vill ha billig kvalitet. Nu tänker jag inte ge mer tips till farfar, för det finns tips när jag gav till farmor med :)

  • Till Mamma.

Till mamma säger jag samma saker till som jag sa till Farmor. Men tänk kanske på att hon är lite yngre och att hon uppskattar kanske att få kläder, smycken och liknande. Du skulle också kunna ge henne en myskväll bara ni två. Bjud henne på bio och låt henne betala maten ;) Eller dra ihop ett gäng och ge henne en spakväll och dela på kostnaden, kan bli dyrt att ge henne det helt själv. Du skulle kunna ge henne en parfym. Ja, det finns ett stort urbud så det är bara he er ut och kolla. :)

  • Till Pappa.

Samma tips som till farfar men tänk även där att han är yngre. Du skulle kunna ge honom en shorta, en slipps, jeans, parfym. Ja, det finns hur mycket som hellst att ge dom. :) Tänk på vad de har och inte, vad de har för stil, vad det gillar och så.

  • Till Övriga.

Till övriga så skulle du kunna köpa kläder, skor, smink, smycken, hudprodukter, tavlor, kepsar, parfym, smycken kuddar, gardiner, slippsar,. Som sagt det finns hur mycket som hellst.





1 kommentar: