Leta i den här bloggen

tisdag 22 december 2009

Världelös dag


Jag saknar min Sofia!

Usch, min dag känns näst intill onödigare än jag vet inte vad. (:
Vaknade i morse av att Maja kommer in på mitt rum och frågar efter datorn som jag lämnat på bordet. Inte helt okej när jag sov. För jag ville verkligen fortsätta att drömma. Men jag har verkligen haft jätte konstiga drömmar inatt! :o Jag fattar inte riktigt vad jag har gjort för att drömma dom. Men det var faktisk skönt på något sätt, men jag saknar dig. Varför jag drömde om det var nog för samtalet vi hade igår, menmen. Exakt vad jag drömde tänker jag inte säga. ;) Men iallafall, jag ligger vaken i min säng ett tag och läser lite ur min bok. Den är sååå bra! :o Jag har ltie godis bredvid min säng så det fick bli min frukost då det inte fanns något annat. (Y) Apropå! Jag har massa godis kvar! ;) Det blir nog boken och mumsa godis sen! (Y) Aja, efter att jag hade klivit upp så packade jag och fixade de sista julklapparna. Sen blev det bussen in till stan där vi träffade Micke. Det som var någon mening med dagen måste ju vara att jag gick och åt middag med Micke och Robin som vi gjorde förut. Jag vet inte, det kanske blir första och sista gången på väldigt väldigt länge i år. ;o Menmen, det var riktigt riktigt mysigt!

Men det är iallfall skönt med lov! Och jag hoppas att det blir mycket skidor och skoter också! Blir förmodligen Tångeböle något, hoppas jag iallafall. Sen blir det Gällö över Jul och Nyår har jag ingen aning om vad som händer, kanske hemma i högarna med folk, tångböle eller något annat. Vi får se :)

MEn nu blir det sängen, bok och godis.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar