Leta i den här bloggen

måndag 21 december 2009

Julavslutningen

Bättre bilder kommer.


Jaha, då var allt över på ett kick! :o Dagen gick ju jätte fort. :o jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen. Jag vet inte riktigt var den här terminen tog vägen heller! Men jag är faktiskt riktigt nöjd med betygen jag fick. Dom kommer snart :) Menmen, nu ska jag berätta lite om anslutningen.

Jag tycker att alla var jätte duktiga när det väl gällde! Jag är faktiskt riktigt nöjd med mig själv och bea med. För att ha haft EN vecka på oss att träna och så. Bra jobbat tjejen, jag är stolt över dig!

Sofia och Filippa, shiiit vad ni är bra! Tyvärr kunde jag inte filma er, så ni kommer inte få höra dem. Men jag kommer att lägga upp bilder på några av alla som uppträde, och några filmer. :) Bland annat på Johanna när hon sjöng. Bra jobbat bruden!


Jag tackar också Julia för alla bilder du tog, och Peo för att han tog min påse som jag glömde! (H)


När jag var påväg hem så hade jag glämt att bea sagt hejdå till mig och ropade över hela parkeringen på henne och springer efter med Robin i telefonen. När jag kommer dit säger vi GODJUL och kramas, men vet ni vad hon gör mer!? :o Jo, hon puttar ner mig i snön så jag blir alldeles snöig! :p Inte helt okej Bea inte helt okej! Du vet att du kommer få igen för det va? ;)


När jag väl kom hem sp firade vi "lill" jul. :) Jag fick ljus och en film, björn gustavsson, suck. Blev inte alls glad eftersom jag gått ifrånb filmen 2 ggr innan... Men istället fick jag Twix och min jacka, yeeeeyh! ;) Tack mamma och Tommy. Och Maja blev iallafall glad över min pressent som hon fick av mig, en t-shirt och rosa leggins. :)


Imorgon åker jag till stan, eller ah, till pappa och blir däär hela lovet! Så om ni vill träffas så är det bara att ni hör av er och säg "hej, jag vill träffa dig nu. Är du upptagen?" :)


Nu blir det snart sängen, NattiNatti.
Juste, Bea! Jag blev visst nöjd med sminkningen! DEn blev as cool!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar